Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ ΑΚΟΜΗ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΟΑΕΔ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΜΕΤΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΙΔΙΩΤΕΣ

Σωτήρης Ησαίας – Σύμβουλος εταιρικής εκπαίδευσης στην Price Waterhouse Coopers, Deere College - Δημοτικός Σύμβουλος Αγ. Παρασκευής.


Η σημερινή ανταγωνιστική επιχειρηματικότητα έχει ανάγκη από σωστά εκπαιδευμένα στελέχη, που να μπορούν να προάγουν υλοποιήσιμες καινοτόμες ιδέες, με σύγχρονο τρόπο σκέψης και αντίληψης, άρρηκτα προσηλωμένα με το σκοπό και τους στόχους των εταιρειών τους επισημαίνει ο κ. Ησαΐας και ειδικά στη χώρα μας,  η οποία βρίσκεται στη δίνη του παγκόσμιου οικονομικού κλυδωνισμού και βιώνει τα αποτελέσματα μιας εξαετούς οικονομικής ύφεσης,  τα εκπαιδευμένα στελέχη πρέπει να μπορούν να προτείνουν και να δημιουργούν καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα, κάτι το οποίο επιφέρει επενδύσεις οι οποίες με τη σειρά τους, θέτουν τα θεμέλια για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

«Η εποχή της απλής θεωρητικής κατάρτισης των στελεχών μιας επιχείρησης έχει παρέλθει» επισημαίνει ο κ. Ησαΐας και η σύγχρονη εκπαίδευση αποτελείται από νέες τάσεις ερευνών, σύγχρονες πανεπιστημιακές θεωρίες, ασκήσεις ατομικές και ομαδικές, role playing και προσωπική συμμετοχή σε συναντήσεις των εκπαιδευομένων με υποψήφιους πελάτες τους, υπό τη μορφή coaching, έτσι ώστε να είναι διακριτά τα θετικά σημεία της συνάντησης και να επισημανθούν τα αρνητικά ώστε να μην επαναληφθούν την επόμενη φορά.

Ο σύγχρονος τρόπος εκπαίδευσης, συνεχίζει, αποτελείται από τρεις άξονες:

1) τον προγραμματισμό,
2) την οργάνωση και
3) τον έλεγχο.

Αυτοί οι άξονες θα πρέπει να διαμορφώνουν τον κύριο κορμό της εκπαίδευσης, τόσο σε εταιρικό,  όσο και προσωπικό επίπεδο ξεχωριστά για τον κάθε επαγγελματία- εκπαιδευμένο. Εάν ο εισηγητής δεν γνωρίζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες όχι μόνο του πελάτη του,  αλλά και των ανταγωνιστών του, τότε δεν έχει διενεργηθεί με επαγγελματισμό η προεργασία και είναι βέβαιο με μαθηματική ακρίβεια ότι θα καταλήξει σε αποτυχία Βεβαίως συνεχίζει ο κ. Ησαΐας ο σύγχρονος αυτός τρόπος εκπαίδευσης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τον εισηγητή των εταιρικών σεμιναρίων, ο οποίος πέραν των Πανεπιστημιακών του γνώσεων, της εξοικείωσης του με την τεχνολογία και της μακρόχρονης εργασιακής και διοικητικής του εμπειρίας, θα πρέπει να είναι και άριστος γνώστης των ξένων αλλά και της ελληνικής αγοράς, γιατί βασική προϋπόθεση της επιτυχίας των εισηγητών, είναι η δυνατότητα ν' αντιμετωπίζουν σε καθημερινή βάση τις ίδιες αντιξοότητες και προβληματισμούς που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευόμενοι, και να προτείνουν τις λύσεις επιτυχίας τις οποίες έχουν εφαρμόσει οι ίδιοι στην ανταγωνιστική αγορά.  
Στη συνέχεια ο κ. Ησαΐας επισημαίνει τα τραγικά σφάλματα που έκαναν οι εταιρείες στην οικονομική κρίση των τελευταίων έξι ετών στην Ελλάδα, ανάμεσα στα οποία ήταν και οι περικοπές στην εταιρική διαφήμιση και στην εταιρική εκπαίδευση των στελεχών τους, διότι όπως είπε, σε περιόδους οικονομικών και αγοραστικών κρίσεων δεν κάνεις περικοπές σε καίριους τομείς της προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας, και δεν διακόπτεις τη συνεχή εταιρική εκπαίδευση των στελεχών της εταιρείας από τους οποίους εξαρτάται κατά πλείστον η χρηματική ρευστότητα.

Σε ότι αφορά τις πιο  σημαντικές τεχνικές πωλήσεων,  οι οποίες διαχρονικά και σε παγκόσμια εμβέλεια έχουν αποδείξει έμπρακτα με την πάροδο ετών τα αποτελέσματα τους, είναι κατά τον κ.Ησαία

α) Η προγραμματισμένη και τεχνολογικά άρτια παρουσίαση με όλα τα σημαντικά χαρακτηριστικά και οφέλη των προϊόντων της εταιρείας,
β) τα πωλησιακά συνέδρια, όπου αναγνωρίζεται ο καταιγισμός των ιδεών,
γ) ο γεωγραφικός τομέας κάθε πωλητή για την αύξηση παραγωγικότητας, 
δ) ο πωλησιακός στόχος για να είναι μετρήσιμα τα αντίστοιχα αποτελέσματα και να ανταμείβονται οι κορυφαίοι πωλητές,
ε) οι μαζικές προσωπικές ηλεκτρονικές και ταχυδρομικές αποστολές,
ζ) η βιομηχανική διαφήμιση, η δημοσιότητα και τέλος η αξιοποίηση του παλαιού και υπάρχοντος πελατολογίου,  ως «μάρτυρες» για τη διαφημιστική τεκμηρίωση και πωλησιακή προώθηση.

Πηγή www.sxoliastis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η νέα παγκοσμιοποίηση έχει τα χρώματα της Κίνας

H αναβίωση του νέου δρόμου του μεταξιού-  2018- της Μαρίας Νεγρεπόντη-Δελιβάνη Εισαγωγή Η παγκοσμιοποίηση δυτικών προδιαγραφών, ...